Nie blokuj środków finansowych wpłacając wadium w formie gotówki. Gwarancja zapłaty wadium zastępuje tą formę w pełni i jest honorowana we wszystkich przetargach publicznych opartych na ustawie Prawo Zamówień Publicznych (PZP).
Zamieszczenia : | 07-12-2021 14:23:00 |
Składania : | 15-12-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2021 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I.
Zamawiający:
Gmina Kamionka Wielka
33-334 Kamionka
Wielka 5
II. Przedmiot zamówienia:
1) Dostawa mocnych worków LDPE na odpady
zmieszane o pojemności 120l i grubości min 50 mikronów
- worki koloru czarnego z nadrukiem „Odpady
komunalne zmieszane”– 36 000
sztuk pojedynczych worków rolowanych po 12 sztuk w zestawie - razem 3000 sztuk zestawów
2) worki należy dostarczyć na adres Urzędu Gminy w Kamionce Wielkiej 33-334
Kamionka Wielka
III. Termin realizacji zamówienia: pomiędzy 3.01.2022r. – 11.01.2022r.
IV. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
V. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej
2) pytania do oferty należy składać wyłącznie poprzez Platformę Zakupową
3) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną
wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku
do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawców o udzielenie
wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym
zapytaniu ofertowym,
- Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
VII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej
Termin złożenia oferty: 15.12.2021 roku, do godz. 15.00
VIII. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza
wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi
telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie
poinformowany telefonicznie o terminie przeprowadzenia
negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród
złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać
przez Platformę Zakupową.
6) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy.
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
Komunikaty