http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Statut
Sołectwa
Redakcja
Szkoły
Nabór na stanowiska urzędnicze
Władze Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
Moja sprawa w urzędzie
Obwieszczenia
Prawo lokalne
Budżet gminy
Zarządzenia Wójta
Rok 2006
Rok 2011
Rok 2004
Zarządzenie Nr 67/2004 w spr.zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 33/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 29/2004 w spr. udzielenia upow. kier. OPS
Zarządzenie Nr 30/2004 w spr. powołania składów osob KW
Zarządzenie Nr 41/2004 w spr. realizacji zadań z oc
Zarządzenie Nr 76/2004 w spr. powołania komisji inwentaryzacyjnej oc
Zarządzenie Nr 24/2004 w sprawie powołania GZOS Turnieju MiG
Zarządzenia Nr 2/2004 w sprawie realizacji zadań z zakresu oc
Zarządzenie Nr 1/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 75/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 62/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 18/2004 w sprawie wyrębu drzewa na placu sportowym
Zarządzenie Nr 16/2004 w sprawie wyrębu drzewa w lesie komun.
Zarzadzenie Nr 17/2004 w sprawie wyrębu drzewa w lesie komunalnym
Zarządzenie Nr 48/2004 w sprawie wyrębu drzewa w lesie komunalnym
Zarządzenie Nr 12/2004w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 14/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł.wyk.
Zarządzenie Nr 87/2004 w spr. planu dofin. doskonalenia zawod. naucz
Zarządzenie Nr 81/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 36/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 26/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 32/2004 w spr.powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 72/2004 w spr. powołania komisji egzaminacyjnej
Zarządzenie Nr 53/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 56/2004 w spr. zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 57/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 58/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 59/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 61/2004 zmieniające zarządzenie w spr.kredytu
Zarządzenie Nr 63/2004 zmieniające zarządzenie w spr. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 64/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 66/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 67/2004 (Budżet Gminy)
Zarządzenie Nr 69/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 70/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 71/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 78/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 79/2004 w spr. zmian w układzie wykonawczym b.g.
Zarządzenie Nr 80/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenia Nr 82/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 10/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł wyk.
Zarządzenie Nr 37/2004 w spr. zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 38/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk
Zarządzenie Nr 39/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 42/2004 w spr. zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 43/2004 w spr. zmian w budżecie gminy ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 44/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 45/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 46/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 47/2004 w spr. zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego
Zarządzenie Nr 77/2004 w spr. regulaminu zamówień publicznych
Załącznik Nr 1
C.D. Załącznika Nr 1
C.D. Załącznika Nr 1a
Zarządzenie Nr 3/2004 w sprawie układu wykonawczego budzetu gminy KW
Zarządzenie Nr 85/2004 w sprawie powołania GKRPA w KW
Zarządzenie Nr 15/2004 w sprawie zmian zakł. planu kont budżetu gminy
Zarządzenie Nr 7/2004 w sprawie harm. realizacji doch. i wyd. b. g.
Zarządzenie Nr 88/2004 w sprawie zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 89/2004 w spr. zmian w budżecie i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 90/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 52/2004 w spr. ustal. wielkości środ. budż. na dod. mot
Zarządzenie Nr 5/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 4/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 6/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 8/2004 w sprawie planu dofin, doskonalenia zwodow.
Zarządzenie Nr 9/2004 w sprawie udzielenia pełnomoc. kier. gmin. jedn.
Zarządzenie Nr 11/2004 w sprawie wynajmu pomieszczeń na cele mieszk.
Zarządzenie Nr 13/2004 w sprawie zm. stawki godzin. kosztu usług opiek
Zarządzenie Nr 25/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 28/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 27/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 35/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 40/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 49/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 50/2004 w spr. przedł. powierz. stan. dyr. SP Bogusza
Zarządzenie Nr 51/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 54/2004 w sprawie powołania komisji przeatrgowej
Zarządzenie Nr 55/2004 w sprawie stawek czynszu za lokale
Zarządzenie Nr 60/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 68/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 73/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 74/2004 w spr.powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 83/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 84/2004 w spr. zmian w regulaminie pracy
Zarządzenie Nr 86/2004 uchylenie zarządzenia w spr. rzeczow. wyk. akt
Zarządzenie Nr 91/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarzadzenie Nr 23/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy
Zarzadzenie Nr 31/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy
zarzadzenie Nr 21/2004 w sprawie zmianw budżecie gminy
Zarządzenie Nr 22/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy
Zarzadzenie Nr 19/2004 w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Zarządzenie Nr 20/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy
Zarządzenie Nr92/2004 w sprawie uchylenia ZW Nr70/2004
Zarządzenie Nr 34/2004 w spr. stw.wygasnięcia czł. w obw. KW
Zarządzenie Nr 65/2004 w spr. przepr. gmin.tren. elem.SWiA
Rok 2005
Rok 2007
Rok 2008
Rok 2009
Rok 2010
Rok 2012
Rok 2013
Uchwały Rady Gminy
Porządek Sesji Rady Gminy
Protokoły z sesji Rady Gminy
Protokoły z posiedzeń Komisji Rady Gminy
Przetargi
Gospodarka
Oferty inwestycyjne
Inne
Instrukcja obsługi
Szukaj
Dziennik podawczy
Elektroniczne Dzienniki Urzędowe i zbiory aktów prawa miejscowego


 
C.D. Załącznika Nr 1 
Zarządzenie Nr 77/2004 w spr. regulaminu zamówień publicznych
 
data publikacji:  16-02-2005 | 09:33
data ostatniej modyfikacji:  04-01-2012 | 17:10

Rozdział VIII

Obowiązki osób zajmujących się zamówieniami publicznymi.

§ 12

1. Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzi pracownik odpowiedzialny za realizację
zamierzenia.

2. Wszystkie czynności podejmowane w trakcie przygotowania postępowania mają być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszym regulaminem.

§ 13

Do obowiązków pracownika należy :

określenie przedmiotu zamówienia publicznego,

określenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia publicznego,

uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie finansowania zamówienia publicznego,

wnioskowanie wyboru trybu zamówienia publicznego,

przygotowanie wniosku do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o uzyskanie
decyzji administracyjnej na zastosowanie trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz zamówienia z wolnej ręki dla zamówień publicznych o wartości ponad 60.000 EURO,

przygotowanie wniosku do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o uzyskanie decyzji administracyjnej dla prowadzenia postępowania na zasadach szczególnych
w przypadku:
a) zapobiegania bezpośrednim skutkom katastrof naturalnych,

b) awarii technicznych noszących znamiona klęski żywiołowej w rozumieniu przepisów o stanie klęski żywiołowej,

7) przygotowanie wniosku do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o uzyskanie decyzji administracyjnej na odstąpienie od wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

dokonanie ustaleń w zakresie :

a) możliwości składania przez Oferentów oferty wariantowej,

b) możliwości składania przez Oferentów oferty częściowej,

c) udzielenia zamówień uzupełniających,

d) warunków jakie muszą spełniaće) Oferenci uczestniczący
w postępowaniu,

f) dokumentów jakie wymagane są od Oferentów uczestniczących

w postępowaniu,

g) terminu wykonania zamówienia publicznego,

h) ceny za udostępnienie dokumentacji przetargowej,

i) wymogu wnoszenia lub nie wnoszenia oraz wysokości wadium ( od 0,5% do 3% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia),

j) kryteriów oceny ofert,

k) miejsca i terminu składania ofert,

l) terminu związania ofertą,

m) wymogu wnoszenia lub nie wnoszenia oraz wysokości zabezpieczenia
należytego wykonania umowy od 2% do 10% ceny całkowitej),

opracowanie treści ogłoszenia o postępowaniu,

publikacja ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń
i stronie internetowej,

opracowanie treści zaproszenia lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

przygotowanie projektów umów,

powiadomienie członków Komisji Przetargowej oraz właściwych rzeczowo pracowników o obowiązujących terminach :

b. wysokości odpłatności za specyfikację istotnych warunków zamówienia,

c. przyjmowania i zwrotu wadium,

d. przyjmowania i zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

e. przekazywania potwierdzeń przyjęcia wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy,

wydawanie Oferentom specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ekspedycja zaproszenia,

udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania Oferentów wnoszone do 6 dni przed
terminem składania ofert ,

modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,

ekspedycja ogłoszeń o rozstrzygnięciu postępowania do Oferentów oraz Biuletynu Zamówień Publicznych,

przekazywanie niezbędnej dokumentacji przetargowej do Ministerstwa Infrastruktury,

przygotowywanie projektów umów na czas nieoznaczony dla :
a) dostawy wody,

b) odprowadzenia ścieków,

c) dostawy gazu,
d) dostawy ciepła z sieci ciepłowniczej,

e) dostawy energii elektrycznej.

20) przygotowanie projektów umów na czas dłuższy niż 3 lata nie wymagających
uzyskania decyzji administracyjnej Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych dla :

a) kredytu i pożyczki,
b) obsługi rachunku bankowego na okres do 5 lat,

c) ubezpieczenia na okres do 5 lat,

d) obsługi emisji papierów wartościowych na czas obsługi emisji,

e) koncesji.

21) opracowania wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o uzyskanie
decyzji administracyjnej dla zawarcia umowy na czas dłuższy niż 3 lata.

prowadzenie rejestru zamówień publicznych,

sporządzanie rocznej sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych

archiwizacji dokumentacji przetargowej prze okres 4 lat.

Rozdział IX

Komisja Przetargowa.

§ 14

1. Dla przygotowania oraz przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia

publicznego – Wójt Gminy powołuje Komisję Przetargową.

2. Komisja Przetargowa może mieć charakter stały lub być powoływana do przygotowania
i przeprowadzenia określonego postępowania.

3. Komisja Przetargowa składa się z co najmniej 3 osób.

4. W pracach komisji uczestniczyć mogą z głosem doradczym – biegli (rzeczoznawcy).

5. Członkowie Komisji są zobowiązani do uczestnictwa w każdym posiedzeniu Komisji.

6. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania, a kończy działalność w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Komisja pracuje na posiedzeniach jawnych i niejawnych.

8. Terminy posiedzeń Komisji ustala jej Przewodniczący na pierwszym posiedzeniu.

9. Podstawowym obowiązkiem członków Komisji Przetargowej jest zapoznanie się z treścią

zaproszenia lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

10. Prace Komisji dokumentowane są poprzez druki Urzędu Zamówień Publicznych oraz inną uznaną za niezbędną dokumentację (listy obecności, porównanie ofert, opinie biegłych, itp. ).

§ 15

1.Wszyscy członkowie Komisji zobowiązani są do złożenia oświadczeń o niezależności
w trybie art.17 ustawy prawo zamówień publicznych.

2. W przypadku wystąpienia zależności pomiędzy członkiem Komisji a Oferentem – członek
Komisji nie podpisuje oświadczenia w trybie art.17 ustawy prawo zamówień publicznych

i kończy udział w pracach Komisji. Przyjmuje się zasadę, iż na jego miejsce nie będzie

delegowana inna osoba, chyba że wymagać tego będą względy organizacyjne.

§ 16

Komisja Przetargowa odpowiada za :

prawidłowe dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,

uzyskanie wyjaśnień od Oferenta dotyczących treści złożonych ofert,

poprawienie oczywistych omyłek drukarskich,

poprawienie omyłek rachunkowych na podstawie dyspozycji art. 88 ustawy – Prawo zamówień publicznych

wyjaśnienie spraw rażąco niskiej ceny w stosunku do wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z dyspozycji art. 90 ustawy – Prawo zamówień publicznych

przedłożenia Przewodniczącemu Komisji Przetargowej propozycji wykluczenia Oferenta na podstawie dyspozycji art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych

przedłożenia Przewodniczącemu Komisji Przetargowej propozycji odrzucenia oferty
na podstawie dyspozycji art. 89 ustawy – Prawo zamówień publicznych

badanie i porównania ofert zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia lub zaproszeniu

przedłożenie Wójtowi Gminy propozycji odnośnie wyboru najkorzystniejszej oferty,

przedłożenie Wójtowi Gminy propozycji unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie dyspozycji art. 93 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

ponowną ocenę i porównanie ofert dokonane po orzeczeniu Zespołu Arbitrów Urzędu
Zamówień Publicznych.

§ 17

Członkowie Komisji obowiązani są przestrzegać tajemnicy służbowej w zakresie całości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a przy rozstrzyganiu zobowiązani są stosować przepisy ustaw i rozporządzeń.

§ 18

W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego :
1. Oferenci odnotowują swoją obecność w liście obecności.

2. Członkowie Komisji Przetargowej :

a) odnotowują swoją obecność w liście obecności,
b) osobiście wypełniają druk ZP-11 oświadczenie o niezależności oraz druk ZP-17
indywidualna ocena ofert ( w przypadku niewymiernych kryteriów oceny ofert ),

c) podpisują protokół szczegółowy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

3. Sekretarz Komisji Przetargowej wypełnia w razie konieczności odpowiednio druki :

a) ZP-12, ZP-13, ZP-14, ZP-15, ZP-16, ZP-17 ( w przypadku wymiernych kryteriów
oceny ofert ), ZP-18, ZP-19, ZP-20.
b) protokół szczegółowy wymaga zatwierdzenia przez Wójt Gminy,

Rozdział X

Przewodniczący Komisji Przetargowej

§ 19

Wójt Gminy powierza Przewodniczącemu Komisji :
1) kierowanie pracami Komisji Przetargowej,

2) przedstawienie Oferentom podstawy prawnej powołania oraz składu Komisji Przetargowej,

3) podanie Oferentom przed otwarciem ofert kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

4) podanie w trakcie otwarcia ofert nazwy firmy, adresu oraz informacji na temat cen, terminu wykonania, okresu gwarancji, warunków płatności, itp.

5) podanie informacji odnośnie wniesienia wadium,

6) zebranie od członków Komisji Przetargowej oświadczeń o niezależności w trybie art.17
ustawy – Prawo zamówień publicznych,

7) podejmowanie decyzji odnośnie wykluczenia Oferenta,

8) podejmowania decyzji odnośnie odrzucenia oferty,
9) rozpatrzenia odwołania Oferenta,

10) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach odwoławczych przed Zespołem Arbitrów
Urzędu Zamówień Publicznych,

 
 


Interaktywna Polska