http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Statut
Sołectwa
Redakcja
Szkoły
Nabór na stanowiska urzędnicze
Władze Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
Moja sprawa w urzędzie
Obwieszczenia
Prawo lokalne
Budżet gminy
Zarządzenia Wójta
Rok 2006
Rok 2011
Rok 2004
Zarządzenie Nr 67/2004 w spr.zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 33/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 29/2004 w spr. udzielenia upow. kier. OPS
Zarządzenie Nr 30/2004 w spr. powołania składów osob KW
Zarządzenie Nr 41/2004 w spr. realizacji zadań z oc
Zarządzenie Nr 76/2004 w spr. powołania komisji inwentaryzacyjnej oc
Zarządzenie Nr 24/2004 w sprawie powołania GZOS Turnieju MiG
Zarządzenia Nr 2/2004 w sprawie realizacji zadań z zakresu oc
Zarządzenie Nr 1/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 75/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 62/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 18/2004 w sprawie wyrębu drzewa na placu sportowym
Zarządzenie Nr 16/2004 w sprawie wyrębu drzewa w lesie komun.
Zarzadzenie Nr 17/2004 w sprawie wyrębu drzewa w lesie komunalnym
Zarządzenie Nr 48/2004 w sprawie wyrębu drzewa w lesie komunalnym
Zarządzenie Nr 12/2004w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 14/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł.wyk.
Zarządzenie Nr 87/2004 w spr. planu dofin. doskonalenia zawod. naucz
Zarządzenie Nr 81/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 36/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 26/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 32/2004 w spr.powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 72/2004 w spr. powołania komisji egzaminacyjnej
Zarządzenie Nr 53/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 56/2004 w spr. zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 57/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 58/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 59/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 61/2004 zmieniające zarządzenie w spr.kredytu
Zarządzenie Nr 63/2004 zmieniające zarządzenie w spr. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 64/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 66/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 67/2004 (Budżet Gminy)
Zarządzenie Nr 69/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 70/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 71/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 78/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 79/2004 w spr. zmian w układzie wykonawczym b.g.
Zarządzenie Nr 80/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenia Nr 82/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 10/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy i ukł wyk.
Zarządzenie Nr 37/2004 w spr. zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 38/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk
Zarządzenie Nr 39/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 42/2004 w spr. zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 43/2004 w spr. zmian w budżecie gminy ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 44/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 45/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 46/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 47/2004 w spr. zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego
Zarządzenie Nr 77/2004 w spr. regulaminu zamówień publicznych
Załącznik Nr 1
C.D. Załącznika Nr 1
C.D. Załącznika Nr 1a
Zarządzenie Nr 3/2004 w sprawie układu wykonawczego budzetu gminy KW
Zarządzenie Nr 85/2004 w sprawie powołania GKRPA w KW
Zarządzenie Nr 15/2004 w sprawie zmian zakł. planu kont budżetu gminy
Zarządzenie Nr 7/2004 w sprawie harm. realizacji doch. i wyd. b. g.
Zarządzenie Nr 88/2004 w sprawie zmian w układzie wyk. budżetu gminy
Zarządzenie Nr 89/2004 w spr. zmian w budżecie i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 90/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarządzenie Nr 52/2004 w spr. ustal. wielkości środ. budż. na dod. mot
Zarządzenie Nr 5/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 4/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 6/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 8/2004 w sprawie planu dofin, doskonalenia zwodow.
Zarządzenie Nr 9/2004 w sprawie udzielenia pełnomoc. kier. gmin. jedn.
Zarządzenie Nr 11/2004 w sprawie wynajmu pomieszczeń na cele mieszk.
Zarządzenie Nr 13/2004 w sprawie zm. stawki godzin. kosztu usług opiek
Zarządzenie Nr 25/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 28/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 27/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 35/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 40/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 49/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 50/2004 w spr. przedł. powierz. stan. dyr. SP Bogusza
Zarządzenie Nr 51/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 54/2004 w sprawie powołania komisji przeatrgowej
Zarządzenie Nr 55/2004 w sprawie stawek czynszu za lokale
Zarządzenie Nr 60/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 68/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 73/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 74/2004 w spr.powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 83/2004 w spr. powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 84/2004 w spr. zmian w regulaminie pracy
Zarządzenie Nr 86/2004 uchylenie zarządzenia w spr. rzeczow. wyk. akt
Zarządzenie Nr 91/2004 w spr. zmian w budżecie gminy i ukł. wyk.
Zarzadzenie Nr 23/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy
Zarzadzenie Nr 31/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy
zarzadzenie Nr 21/2004 w sprawie zmianw budżecie gminy
Zarządzenie Nr 22/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy
Zarzadzenie Nr 19/2004 w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Zarządzenie Nr 20/2004 w sprawie zmian w budżecie gminy
Zarządzenie Nr92/2004 w sprawie uchylenia ZW Nr70/2004
Zarządzenie Nr 34/2004 w spr. stw.wygasnięcia czł. w obw. KW
Zarządzenie Nr 65/2004 w spr. przepr. gmin.tren. elem.SWiA
Rok 2005
Rok 2007
Rok 2008
Rok 2009
Rok 2010
Rok 2012
Rok 2013
Uchwały Rady Gminy
Porządek Sesji Rady Gminy
Protokoły z sesji Rady Gminy
Protokoły z posiedzeń Komisji Rady Gminy
Przetargi
Gospodarka
Oferty inwestycyjne
Inne
Instrukcja obsługi
Szukaj
Dziennik podawczy
Elektroniczne Dzienniki Urzędowe i zbiory aktów prawa miejscowego


 
C.D. Załącznika Nr 1a 
Zarządzenie Nr 77/2004 w spr. regulaminu zamówień publicznych
 
data publikacji:  16-02-2005 | 09:36
data ostatniej modyfikacji:  04-01-2012 | 17:10

Rozdział XI

Umowy.

§ 20

1. Umowę w sprawie zamówienia publicznego można zawrzeć po 7 dniach od ogłoszenia
rozstrzygnięcia o postępowaniu, w przypadku nie wniesienia pisemnych protestów.

2. Umowa pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej.

3. Umowy są jawne i podlegają udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach
o dostępie informacji publicznej.

§ 21

1. W umowach o zamówienia publiczne, stroną jest Wójt Gminy przy kontrasygnacie
Skarbnika Gminy .

2. Każda umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga weryfikacji Radcy Prawnego.

3. Umowa jest sporządzana w 4 egzemplarzach, z których dwa pozostają u Zamawiającego
w Księgowości Budżetowej oraz u pracownika odpowiadającego za realizację zamówienia publicznego.

§ 22

Treść umowy ma zawierać :

a) zastosowany tryb zamówienia publicznego, miejsce jego publikacji oraz datę rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, numer i kod Wspólnego Słownika Zamówień,
b) zastrzeżenie, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

c) zakaz postanowień zawartej umowy w stosunku do jej treści, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
d) klauzulę o możliwości odstąpienia od umowy, w terminie 30 dni , w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

e) wykaz załączników do umowy obejmujący :

zaproszenie lub specyfikację istotnych warunków zamówienia,

ofertę „Wykonawcy”,

kserokopię dowodu wpłaty – wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

§ 23

Umowę należy sporządzić w sposób chroniący interes Zamawiającego.

§ 24

1. Wynagrodzenie ustalone w umowie powinno być ryczałtowe, określone w ofercie uznanej
za najkorzystniejszą.

2. Ze względu na rodzaj zamówienia lub czas jego realizacji można dopuścić waloryzację

wynagrodzenia ryczałtowego wg zasad określonych w umowie, albo wynagrodzenie kosztorysowe.

 

Rozdział XII

Postanowienia końcowe.

§ 25

1. W dokumentowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obowiązuje zasada pisemności , co oznacza że przesłanie faksu należy potwierdzić wysłaniem pisma.

2. Wywieszenie na tablicy ogłoszenia o rozstrzygnięciu każdego postępowania przetargowego ma trwać przez okres 7 dni .

3. Za przyjmowanie ofert oraz oznaczenie daty i godziny wpływu, a także kolejnego numeru

z rejestru wpływającej korespondencji odpowiada Sekretariat Urzędu Gminy.

4. Za przyjmowanie odpłatności z tytułu sprzedaży specyfikacji istotnych warunków zamówienie odpowiada Kasjer.

5. Za przyjęcie i zwrot wadium odpowiada Księgowość Budżetowa.

6. Za przyjęcie i zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy na wniosek Inspektora

Nadzoru odpowiada Księgowość Budżetowa.

7. Za wyliczenie należnych potrąceń z tytułu zabezpieczenia należytego wykonania umowy

odpowiada Inspektor Nadzoru lub pracownik Zamawiającego merytorycznie odpowiedzialny za realizację umowy.

8. Przed realizacją należności wynikających z udzielonych zamówień, każda faktura lub
rachunek musi być opieczętowana i podpisana przez :

*Inspektora Nadzoru (w zakresie potwierdzenia bezusterkowego wykonania robót budowlanych) lub pracownika odpowiedzialnego za realizację zamierzenia pod względem merytorycznym,

*pracownika odpowiedzialnego za realizację zamierzenia pod względem zgodności
z przepisami prawa dotyczącymi zamówień publicznych w zakresie :

1) określenia podstawy prawnej udzielenia zamówienia publicznego,
2) numeru kodu ze Wspólnego Słownika Zamówień (8-cyfrowy dla robót budowlanych)

(5-cyfrowy dla usług) oraz (3-cyfrowy dla dostaw).

9. W Urzędzie Gminy Kamionka Wielka na stanowisku pracy Inspektora do spraw

Budownictwa Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej prowadzony jest rejestr zbiorczy Zamówień Publicznych.

Pracownicy Referatu Finansowego oraz Inspektorzy samodzielnych stanowisk pracy w

Urzędzie Gminy w ramach zadań objętych zakresami czynności prowadzą we własnym

zakresie postępowanie Zamówień udzielenie zamówienia publicznego, kompletują

odpowiednią dokumentację i zobowiązani są prowadzić rejestr zamówień publicznych,

oraz przekazywać dane do rejestru zbiorczego.

10.Rejestr Zamówień Publicznych powinien zawierać co najmniej :

pozycję w rejestrze zamówień publicznych,

nazwę komórki merytorycznej podejmującej przeprowadzenie postępowania oraz imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej,

przedmiot zamówienia,

rodzaj zamówienia (roboty budowlane, usługa, dostawa),

tryb postępowania (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, negocjacje bez ogłoszenia, zapytanie o cenę, zamówienie z wolnej ręki
aukcja elektroniczna, konkurs),

szacunkowa wartość zamówienia publicznego (netto) w złotych i EURO,

datę publikacji ogłoszenia – zatwierdzenie specyfikacji lub zaproszenia,

data złożenia i otwarcia ofert,

ilość złożonych ofert oraz ilość ofert odrzuconych,

wartość oferty najtańszej i najdroższej,

data rozstrzygnięcia postępowania,

nazwa i adres wybranego Wykonawcy – Dostawcy,

data zawarcia umowy.

11. Na podstawie zbiorczego rejestru zamówień opracowane zostanie roczne sprawozda-
nie o udzielonych zamówieniach publicznych wg zasad określonych w rozporządzeniu
Rady Ministrów z dnia 22 marca 2004 roku, w sprawie zakresu informacji zawartych
w rocznym sprawozdaniu o udzielonych zamówieniach publicznych oraz jego wzoru
(Dz.U. Nr 50 z 2004 roku).

12. Odpowiedzialność za naruszenie zasad, formy lub trybu udzielania zamówień
publicznych określają przepisy ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach
publicznych (Dz.U.03.15.148 , ze zm.).

 
 


Interaktywna Polska