Znacie już kampanię „Małopolska. Poznajmy się”? Jeśli nie, zdecydowanie musicie to nadrobić! Małopolska to idealne miejsce do wypoczynku w duchu „slow”, możecie tu podróżować niespiesznie i uważnie, a dzięki nam ciekawie i nietypowo. Kampania skierowana jest do wszystkich mieszkańców Polski oraz osób mieszkających w Małopolsce – do lokalnych. Lokalni nie tylko mogą lepiej poznać swoją okolicę, ale także polecić swoje ulubione miejsca i podzielić się nimi z innymi. Na stronie internetowej kampanii poznajmysie.malopolska.pl każdy może zgłosić swoje propozycje nieoczywistych atrakcji Małopolski.
Dodatkowo wybraliśmy Ambasadorów naszego regionu, którzy znają Małopolskę na wylot i wiedzą gdzie warto być, co zobaczyć i czego spróbować. Propozycje Ambasadorów znajdziecie na poznajmysie.malopolska.pl. A co dokładnie możecie tam znaleźć? Lokalni polecają, a Wy macie szansę na wspaniałe przeżycia i poznanie miejsc, które zna niewiele osób. Zadbaliśmy o to, żeby każdy znalazł coś dla siebie, dlatego każdy z Ambasadorów opowiada o swoim ulubionym sposobie na spędzanie czasu w Małopolsce. Maja i Bartosz (twórcy Radia Kulinarnego) zaproszą Was w miejsca gdzie możecie skosztować regionalnych przysmaków i zobaczyć jak one powstają. Ania Szafraniec (kolarka górska – mistrzyni) zaprosi na ulubione trasy rowerowe, o różnym stopniu trudności, nie tylko dla miłośników mocnych wrażeń, ale także dla rodzin z dziećmi. Jasiek Sabała (przewodnik - Tatry) poprowadzi Was nieznanymi szlakami i opowie o tym, co może przynieść spotkanie z naturą. Rodzina Mazurków (z bloga Rodzinnie dookoła świata) zaproponuje multum alternatyw na rodzinne wypady i wycieczki edukacyjne. Ania Dąbek (przewodniczka - Ojcowski Park Narodowy) pokaże piękne i urzekające miejsca, którymi będziecie chcieli się podzielić ze wszystkimi znajomymi w social mediach.
Zadbaliśmy o to, żeby było o nas głośno, więc znajdziecie nas także w social mediach - na FB, Instagramie i Youtubie, na portalach i wortalach tematycznych, lokalnych i ogólnokrajowych oraz platformach straemingowych typu VOD i CDA. Zachęcamy do odwiedzania Małopolski poprzez akcje mailingowe oraz prowadzimy bieżące działania typu PR. Dbamy też o to, by łatwo było nas znaleźć - wykorzystujemy więc zaawansowane narzędzia google search i google ads. Dodatkowo kampania jest realizowana na antenie ogólnopolskiej stacji radiowej – RMF FM (konkursy, spoty), antenie ogólnopolskiej stacji telewizyjnej w paśmie śniadaniowym oraz z wykorzystaniem akcji ambientowych (loty balonem na ogrzane powietrze).
- Materiały filmowe przygotowane w ramach kampanii:
- Współpraca z mediami (prasa i portale internetowe)
- Inne działania realizowane w ramach kampanii:
- Komunikaty prasowe: